Meet & Greet – Schrijversbezoek

Een buitenkansje! Voor slechts € 9,95 krijg jij een schrijver én een tekenaar op bezoek (online)! Stichting Leesplezier maakt dit mogelijk dankzij de vrijwilligers! Wil jij jouw klas een vraag laten stellen aan de makers? En op die manier de betrokkenheid vergroten? Pak dan nu je kans!

Zij deden al mee…

“Het was gezellig net online en écht even een klein stukje extra voor de groepen.” – Djûke, lees-media consulent

“Het was leuk vanmorgen! In de klas nog even doorgepraat over de boeken en welke ze nog willen lezen. Er kwamen ook een heleboel verhalen los.” – Erika, leerkracht groep 6

De ‘Meet & Greet’ van Stichting Leesplezier is bedoeld voor groepen 6 en 7, die het plezier in lezen bij de leerlingen nog even willen verstevigen voordat de zomervakantie begint!

Wat is het?

Jouw klas wordt ingedeeld in een schema van online bezoekjes.
De meet & greet vindt plaats in juni.
De meet & greet duurt 30 minuten.
Het online bezoek wordt gegeven door zowel de schrijfster als een van de tekenaars van Plaza Patatta.

Ter voorbereiding krijg je vanaf ca. april/mei mailtjes met tips en trick, plus natuurlijk het schema en de link waarmee je toegang krijgt.

Wat moet jij doen?

Jij moet zorgen dat er is gelezen of dat er is voorgelezen. Dat is alles, zodat kinderen voorbereid zijn en weten wie die mensen online zijn!

schrijver in de klas. Tekenaar op school. Leesplezier en leesbevordering.
schrijver in de klas en tekenaar op school. leesplezier en leesbevordering!

Inschrijven

Voor groepen 6 en 7 is de Meet & Greet bedacht om een stabiele koers te varen naar leesplezier… (Zie: Leeskalender.) Natuurlijk mogen ook andere groepen meedoen!

Verzeker jezelf van deelname!

Voor deelname vragen we slechts € 9,95, voor kosten van de verwerking. Schrijf jezelf en jouw leerlingen in voor dit luttele bedrag en verras ze aan het einde van dit schooljaar met een mooi cadeau!